Irriterad

Sitter och funderar på om man skulle ta ett snack med mamma och pappas ena granne, eller snarare den hjärnbefriade sonen som typ precis har fått sitt körkort. Mina föräldrar bor i ett lugnt villakvarter där det både finns småbarn och husdjur. Den här idioten till son startar då sin bil längst upp på gatan och vid vårt hus som ligger på typ mitten av gatan är han nog upp i sisådär 60 knyck, kan ju bara fantisera om hur fort det går längst ner på gatan. Helt j-vla idiotiskt att köra så där fort!

Åhhh, sånt här kan göra mig så förbannad! Har han bråttom får han ju lov att starta tidigare. Vad händer den dagen då han har kört på någon eller något? Min bil står ute på gatan och jag har nästan lust att ställa den mer in mot mitten bara så att han nästan måste köra upp på ena sidans trottoar och därför sänka farten.

Ska nog ta ett snack med mamma när hon kommer hem så kanske vi kan gå dit i samlad trupp. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0