21. Därför tränar jag

För att jag vill:
- lägga en bra grundkondition för framtiden
- upprätthålla konditionen och musklerna jag har
- utveckla muskler och förbättra konditionen
- bränna bort mina extrakilon
- få en stund för mig själv
- kunna släppa allt jobbtänk och bara fokusera på mig själv


Har käkat middag med Kakan ikväll på "Saliga Munken" och det var hur trevligt som helst. Vi kom fram till att vi har väldigt mycket gemensamt och många minnen tillsammans. Vi har ända "bara" känt varandra i 6 år, men känner varandra utan och innan verkligen. Vi ät varsin plocktallrik som innehöll ostar, lufttorkad skinka, korvar, bröd och fyllda paprikor. Mycket mumsigt och självklart ett glas rött till. Det kan man ju inte vara utan!

Nej, nu måste jag ladda för leverantörsmötet imorgon. Kommer att bli en lååång dag imorgon. Får inte glömma att boka bord till imorgonkväll - KOM IHÅG LISA!!!

Kommentarer
Postat av: Leiden

LISA KOM IHÅG ATT BOKA BORD.. Så nu har jag gjort mitt som vän och försökt påminna dig. ;)

2011-02-03 @ 00:35:51
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Leiden

jag såg i alla fall hela matchen inte som David som sov sig igenom mer än halva..

2011-02-07 @ 12:42:27
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0