Men Jesus

Jösses Amalia, det där body pump passet var inte att leka med. De flesta övningarna var ok i senaste releasen men INTE axlar. Såå fruktansvärt jobbigt, brände riktigt extremt i musklerna. Fast det är nog värt det för axlarna är något jag inte alls tycker om att träna. Får väl se om jag kan borsta håret imorgon ;)

Har liksom varken orkat eller haft tid att blogga i helgen. Kände bara för att vara med syrran och ha det superskoj, för det hade vi det på "Ladies Night". Gratisbiljetterna kanske gjorde en del av stämningen. Brolle var helt klart kvällens heting, så grym! Vi stack sen till Grand jag, Ulle, Ullis och Ullen. (kan man hitta fler smeknamn på Ulrica?) Knasigt nog var det jag och tre Ulrica, så vanligt namn är det ju inte ändå.

Jag och bästa syrran innan vi stack ut. Vi ser rätt knasiga ut på den där bilden, haha!
Imorgon bär det av till Stockholm över dagen för att presentera produkter för en av våra kunder. Jag är faktiskt lite nervös. Har inte gjort något sådant ordentligt någon gång. Jag har varit med en gång förut och det gick bra så jag hoppas de inte hänger oss imorgon, jiax!

Ska plugga på min presentation nu så att jag vet vad jag ska säga imorgon. Kan ju vara positivt.

p.s Grattis Angie till jobbet! Du är så värd det :D d.s

Kommentarer
Postat av: Angie

Tack och bock, bock och tack! Har nog inte riktigt fattat det än. Många vardagsproblem som löses, men jag börjar ju bli nervös. Spänande värre, kommer få lära mig mycket nytt, skojsigt värre. "Tacka Gud", sa Farmor, men jag sa "Nej du, det här har jag åstadkommit helt själv, så jag tackar således mig själv". Ja det underbart!

2010-09-27 @ 23:16:43
URL: http://iqenmiljon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0