Sitter och väntar! Ja, jag sitter utanför ...

2010-11-28_17_21 (MMS)

Sitter och väntar! Ja, jag sitter utanför omklädningsrummet I Mantorps sporthall och väntar på att grabbarna ska bli klara någon gång. Följde med och tittade på när de skulle döma idag. Kom precis på varför jag inte gör det så ofta längre. Så segt med all väntetid efter matchen. Gah! Vill bara hem och adventsmysa med glögg och pepparkakor. Måste sätta upp stakarna också så att vi får lite stämning och lyssna på jullåtar :-) Fixade en del julklappar igår också, ett varv på stan med Emma blir aldrig kort ;-) p.s Varför hamnar kortet upp och ned?!


Kommentarer
Postat av: Leiden

Ska försöka beta av några julklappar på tisdag är min plan. Hoppas bara på att jag får något idéknäpp och kommer på vad alla ska få...

2010-11-28 @ 18:50:37
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0