Vårrus

Har varit en riktigt skön dag idag. Har hunnit med en hel del och snackat något enormt mycket med folk på jobbet.

Stack till Erikshjälpen efter jobbet för att titta lite efter om jag kunde hitta några fynd. Hittade inte direkt några kläder eller sånt men lite möbler hade de som var intressanta. Jag har letat efter en armstödslös 40-50-tals fotölj med fina kurviga former. Hittade en men jag tyckte att den var lite liten. Skulle helst vilja ha en Emma-fåtölj--->

De är så himla fina. Tänk er den här men med ett storblommigt tyg, typ svenskt tenn. Så snyggt! Den kan man krypa upp och sitta skräddare, precis vad jag vill.

Slängde in några maskiner tvätt och gick sedan ner på stan för att se om Åhlens hade fått in mina prickiga strumpbyxor som jag har sökt efter i några veckor. Såg en tjej på tåget från Västerås som hade ett par på sig och tyckte de var riktigt snygga så jag gick till typ alla klädesbutiker för att se om jag kunde hitta några. De var slut på H&M, slut på Åhlens (men de kanske kunde ta hem mer), slut på två Lindex-butiker och Kappahl hade inga. Men idag när jag gick in på Åhlens hade de fått in nya så jag var bara tvungen att köpa ett par.

När jag kom ut från Åhlens var det en trevlig kort liten dam som räckte fram en tidning i handen på mig. Hon såg så hurtig och glad ut så jag sken genast upp. Hon ville informera om Vårruset som går av stapeln här i Norrpan torsdagen den 3e juni. Jag blev supertaggad. Har funderat många gånger på att delta och det kanske var ett tecken på att jag ska äntligen ta och göra det nu. Någon som är sugen på att hänga på?

Titta så glad man blir av att springa 5km med en massa andra tjejer! :)

Kommentarer
Postat av: Leiden

well well gissa vem som har tjing på två sådana fotöljer uppe på sin moders vind???? YES ME. Sen trodde hon att TOnys farmor hade två ljusrosa som hon skulle kolla efter. Jag älskar dem. Måste bara flytta upp mig så jag får plats med dem också.. Jag måste också leta efter prickiga eller med hjärtan (strumpbyxor alltså) på mina med hjärtan gick sönder första gången jag använde dem :(

2010-05-05 @ 23:03:50
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Leiden

Jag ska nog prata med mamma i helgen och se om hon kan fixa fram de ljusrosa för jag vill se dem. De vi har på vinden är vinröd har jag för mig.



2010-05-06 @ 00:01:31
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Sandra Johansson

Jag tycker absolut att du ska springa Vårruset! Jag ska springa det imorgon.

2010-05-10 @ 16:40:40
URL: http://lajdidaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0