Second Hand

Efter att äntligen ha förstått Erikshjälpens öppettider här i stan så tänkte jag ta mig dit imorgon. De har öppet till kl 18 så jag ska försöka sticka direkt efter jobbet vid 17. Kanske gör några fynd till mig själv eller till lägenheten :)

Av en ren slump så hittade jag även en annan Second Hand butik idag. Jag var ute och skulle käka lunch med några kollegor och då hittade vi parkering precis utanför butiken. Ska nog ta ett varv dit någon gång också. Eftersom jag inte kan stan alls så är det ju lite svårt att hitta i alla gränder och mindre gator, till bra butiker.


Kommentarer
Postat av: Leiden

I know men på samma gång det ser ut som en fattighåla som man inte ens vill kliva in i. haha

2010-05-04 @ 22:21:04
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0