Starkt ogillad

Tror bannemig att jag har något som inte riktigt gillar mig där uppe i himlen eller någon annanstans för den del också. Så här mycket otur med bilar kan inte en normal person ha. Körde från Västerås imorse och när jag kommer in i Katrineholm väjer jag för två stora hål i vägbanan men hamnar istället i det tredje (observera att hastigheten var knappt 50km/h). Det smäller så högt att Zigge som sitter i passagerarsätet i sin bur skriker till. Trodde först inte att det hänt något men efter några tiotal meter blev det allt trögare att svänga och det skakade enormt. Punktering, så det så! Jag blev så förbannad att jag bara satt och skrek en massa fula ord. Fick hjälp på en bensinmack att byta till reservdäcket och sedan tips om däckfirma. Så nu kör jag med ett sprillans nytt däck som jag VÄGRAR att betala. Har anmält det där potholet till vägverket och krävt betalning för däckbytet. Får se hur det går!

Annars så har ju iaf helgen varit super. Just nu har jag tom en varm kisse i knät. Han är rätt påfrestande faktiskt med att vilja ha uppmärksamhet hela tiden. Men men, det är mysigt med lite sällskap.

Här kommer lite bilder från helgen:





Kul hade vi det, lite spexande, en hel del dansande och många många skratt! Haha!

Mina nya snygga pjäxor! Ett fynd får man tydligen göra utan att den som ogillar mig säger ifrån, "ta i trä"!


Kommentarer
Postat av: elli

Mmm, nästa vecka händer det.

Jo, jagahde ju större ett tag jag med .. med 440cc kör jag på.. sen får du gissa dig fram hur det kommer se ut.. tills vi ses ;)

2010-03-01 @ 22:33:52
URL: http://elinbollismalmqvist.blogg.se/
Postat av: Leiden

jag hade svaga blåmärken igår på låret på gymmet och fattade inte vart jag fått dem ifrån, nu vet jag tamburinjävlen jag slog den så jäklans hårt mot låret hahahaha

2010-03-02 @ 10:37:43
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Syster

ohoj! Yes jag ska vara rädd om mig och mina ägodelar. jag har köpt en magväska, hahahaha men jag tänkte att det kan vara bra att ha mina värdesaker i. Det är en sån man har under kläderna, bättre än ingenting!



Ajdå, fan glömde du mina papper :( jag tänkte ringa dig ang. det för jag skickade ett sms som jag hoppas kom fram till dig. Men jag får väl ringa dig imorgon eller nåt o se hur jag ska göra nu. Det löser sig :)



Hörs snart sistá!



puss o kram

2010-03-02 @ 10:55:51
Postat av: elli

vette tusan om jag vågar, men vafan .. you only live ones så! skräckblandad förtjusning!!!!



hur är allt annars då? förutom allt bilkrångel? ;)

2010-03-02 @ 18:38:39
URL: http://insideskult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0