Ohändelserikt

Minsann vad tråkigt man kan ha det. Veckorna rullar förbi och det enda jag gör är att arbeta. Det känns iofs lite lättare nu när det blir ljusare och solen visar sig oftare men det tar på krafterna att varje dag jobba över dryga timmen, blä! Har typ bara tid att längta, längta och längta efter helgerna... Suck!

Fastnade för en stund sen för programmet på tv4 om "The Jackson Five". Intressant att få höra brorsornas version av allt. Mina två första skivor var ändå Michael Jacksons "Thriller" och "Dangerous" så han +resten av syskonen har liksom lagt grunden för mitt musikintresse, självklart tillsammans med typ ABBA, Beatles, Diana Ross, The Mamas and the Papas, Whitney Houston, Guns & Roses, Rollingstones, Dr Hook, Lionel Richie, Simon & Garfunkel, Queen.... ja, listan kan göras lång. Man märker tydligt att pappas musiksmak har intresserat och inspirerat. Har så många minnen till många av låtarna de här artisterna har gjort. Sådan här musik är GRYM att ha i bilen när man ska köra långt = fixa skivor till Sälen-resan! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har faktiskt sprillans nya skor.. eller hyffsat nya iaf; köpte nya NIKE i höstas. skulle vara perfekta för för typ friskis och sånt. så vette fan.. jag har ju väldigt hög hålfot; kanske måste fundera på att lägga i inlägg..



Allt är bra med mig, kom nyss hem från jobbet. lovely! drar ni till fjällen nu eller va det nästa helg??



kram!

2010-03-12 @ 16:46:22
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma

nej de är ju jag dock inte ;) får kolla upp de där!



är så avis på att ni ska till fjällen, speciellt nu när det är så fint väder!!!

2010-03-12 @ 16:58:17
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0