Hit em hard!

Det är nu det smäller! Kanske sista glaset innan utgång? Känns så i alla fall :)
Tjohooo, alla som inte dansar ungefär. Nejdå, så illa är det inte men nu ska ungdomen firas. Jag firar varje gång jag har kul, länge leve friheten! Haha! :D

Är inte direkt på monarkins sida men ett prinsessbröllop kan man inte undgå. Hur vackert som helst. Helt gudomligt vacker. Tänk om man kunde se ut så där på sitt bröllop. Ok, jag delar mitt andranamn med fröken i fråga så lite press känner man ju.... eller inte :) All lycka till dagens par, eller två par eftersom Malena och Jason gifter sig idag också.

Nu är det fullt ös! Tjollavippen guys!


Kommentarer
Postat av: Angie

Och du mår bra idag??

2010-06-20 @ 11:59:34
URL: http://iqenmiljon.blogg.se/
Postat av: Emma

Det har varit en toppenhelg!!



Jag hade typ glömt bort Winnerbäcks "släppt" en bok! Blev så glad när jag såg att den fanns på stan. Den perfekta presenten till mig! :)



Har det varit party i helgen? ;)



kram!

2010-06-20 @ 17:58:27
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0