Bättre sent än aldrig... kanske

Blir ett sent inlägg idag. Har haft eftermiddagen full med andra bestyr. Kom först hem sent från jobbet. Vi hade möte till tre vilket gjorde att det enbart var en timme kvar av arbetsdagen och det räckte inte helt till att klara av dagens to do's. Sedan hade vi tvättid kl 17 som jag precis hann till. Kom hem andades lite och började sortera det som skulle in i nästa omgång. Ner igen med nästa laddning och sen ut och springa. Gick helt ok att springa idag. Vi sprang bara 4,5km så det blev inte hela spåret. Går faktiskt bra att springa med killen. Har alltid avskytt att springa med någon förut men det går bättre och bättre. Hem o ner till tvättstugan, hänga tvätt och sedan hem för matlagning, äta, bädda rent och packa. Har inte hunnit med mer än så :)

En halv dag kvar innan långledigt. Ska bli så grymt skönt! Har en hel del som har deadline sista juni så jag kommer nog ha en del att grubbla på under helgen ändå tyvärr, ska försöka att inte låta det förstöra alla festligheter.
 
Imorgon bär det av till Kvicksund för lite grillning med killens familj och sedan vidare till Vässan för shopping inför Midsommarfirandet som ska ske i mycket trevligt sällskap i Öregrund. Ser verkligen fram emot det, kommer bli kanon! Såg att även vädret lovade sol, så det låter fabolous.

Nu ska jag röra mig mot sängenl. Är inte speciellt trött men om man inte sover så är man trött imorgon istället = not good!

Kommentarer
Postat av: Emma

Har jag inte nämnt det? Muksun är den ENDA välling som Ludvig dricker..... kanske inte den mest ekonomiska, men vad gör man inte? Nu har vi dock stött på problem.. vi brukar köpa den på Ica Maxi i Borlänge, men sist vi var in nu så var de slut... varpå vi hoppas de kommer fylla på hyllan igen... så Mattias var in på Maxi i Falun för att köpa där, där hade de bara sålt typ 3 st av allt de tagit hem, så de hade fått slänga allt och skulle inte ta hem något mer....



Lantisaffärerna härikring har den inte... så vi letar liksom vidare efter en ny affär att finna den i, samtidigt som hoppet finns att Maxi Borlänge fyller på.... jobbigt läge liksom!



Trevlig midsommar!

2010-06-24 @ 10:59:05
URL: http://thisisemmson.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, tråkigt! Vi är dock storkund av den så jag hoppas den får vara kvar!



Det är vällingen vi "behöver". Vet inte om det finns olika på den, men vi brukar ha den gulblåa som står från 5 månader på... det spelar nog ingen roll egentligen, bara det är Muksu. En sommarpresent är aldrig fel, även fast jag kan betala en slant. Du får starta upp en internetshop för Muksu-vällingen, jag är din första kund! =)



Kram!

2010-06-24 @ 23:46:20
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0