Så dåligt!

Tittade precis klart på film med killen. "Kick-Ass" blev det, filmen hette så alltså. Jag vet inte vad jag ska säga om den men inte var den något att rekommendera iaf. Killen skrattade en del medan jag hela tiden undrade om jag fick gå och ta en dusch för att slippa se den (vilket jag fick tillslut). Nej, nästa gång får det bli något bättre.

För övrigt så har vi slagit lite bollar på rangen, första gången för killen och han blev nog rätt hooked på det här med golf. Först hette det "moderatbandy" men nu verkar inställningen ha ändrats en del, till typ att kolla upp vad ett halvset klubbor kostar. Får väl se om det blir något proffs av honom, potential har han iaf.

Dagen spenderades i storstan, Stockholm. Kom i väg rätt sent men det gjorde inte särskilt mycket för jag ville ändå inte härja runt i tusen affärer, mest bara strosa runt lite. Träffade upp Angie, som nuförtiden är Stockholmsbo. Alltid lika kul att träffas, tusen saker att babbla om och fundera på. Tog en sushi i hötorgshallen, killen tog kebab så klart. Sen blev det lite kik på Weekday och Beyond Retro. Hittade inget men jag råkade dock stöta på ett par skor som jag har småtittat på sedan i våras men tyckt var för dyra. De kostade 1 000kr men nu hade jag sådan tur att de var nedsatta till 300kr, kunde jag låta bli? NEJDÅ :) Så nu är de mina. Tjing Tjing!

Nu blir det sömn för imorgon är det först golfbanan sedan fika med Emma och sedan grillpartaj. Härlig dag att se fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0