Ensammen

Var och lämnade killen på stationen för en halvtimme sedan. Kändes mycket skumt och ledsamt. Vi har ju setts varje dag i typ tre veckor nu och det vänjer man ju sig vid väldans snabbt. Har varit hemma i typ 20min och det känns redan fruktansvärt ensamt. Men jag får stå ut. Det är ju trots allt bara en natt för imorgon drar jag söder över till Helsingborg.

Såg på nyheterna att det skulle bli pang-väder i helgen. Så härligt! Pratade med Kakan, värdinnan, tidigare och hon avslöjade lite att vi skulle ta en tur över till Danmark på lördag och cykla upp till någon strand som hon känner till. Det kommer att bli så himla mysigt, längtar redan. Få ligga på en riktig strand och bada i saltvatten, det är sommar det! Joman tackar :D

Sen blir det nog en utgång på lördag. Jag har iaf packat ner ett antal olika outfits, kan ju aldrig bestämma mig. Har tom köpt mig en BiB med Rosé, mums mums! Sen blir det nog slappande på söndag för att sedan åka hem och gratta syrran på måndag. Hon fyller år i helgen så jag missar det, hon har en riktigt elak syster :) Men jag lovar, jag kommer nog skämma bort henne på måndag ändå.

Jahapp, dags att raka benen, måla naglarna, packa det sista, vattna blommorna, slå in syrrans presenter, rensa kylen, duscha och sedan hoppa i säng. Finns alltså en del att göra. Dags att sätta igång!

Får se om jag orkar blogga nåt i helgen. Skulle INTE tro det ;)


Jag har blivit kallad mycket men det här tar nog senaste årets pris:

What, Elisaberth??? Och sen var det utan efternamn. Brevbäraren hade antagligen skrivit dit det. Helknasigt, skärpning Damernas Värld!

Kommentarer
Postat av: Leiden

hahaha ska börja kalla dig för berth eller bertha vilket föredrar du?



Ha en förbaskat trevlig helg då. Sen får du tänka på att hon missade din födelsedag också. :P

2010-07-01 @ 22:39:00
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Emma

HAHA gu va kul! Elisaberth! ;)



Låter helt underbart med Helsingborg i helgen hörru!



kram!

2010-07-02 @ 07:22:18
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: jugo

Bertha! Haha!

2010-07-03 @ 02:36:01
Postat av: Leiden

Vi firade din systers födelsedag åt dig ett ordentligt sångframförande av oss alla inne på Bishop fick hon och hon ville gå under jorden tror jag... Men firad blev hon. =)



Usch du ska se lilla Ace hans ena tass är uppsvälld av en fästing vi hittade på han jättenära trampdynan. Hoppas det lägger sig tills imorgon annars blir det vetrinären..

2010-07-04 @ 23:12:44
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0