Nytt år, Nya förutsättningar

... eller vad brukar man säga?

Jotack, det blev ett hejdundrande nyårsfirande som bjöd på en hel del knasiga och intressanta händelser. Men kul hade vi det. Vissa lite mer kul än andra kanske och det berodde nog en del på dryck med hög procenthalt! En del fixande med handling och uppstyrning av saker till middagen, lite förberedelser och sen var det hela igång. God trerättersmiddag, trevligt sällskap, frågesport, charader, dricka, raketer, hurranden och raketer. Riktigt suveränt!

Självklart önskar man ju att man ska kunna fira nyår med alla nära och kära, men hur i helsike skulle det kunna gå till? Nej, detta nyåret var helt lagom och fartfyllt :)

Oturligt nog hade jag inga batterier i min kamera så jag hoppas få lite bilder från andra som hade lite mer koll på bilderna.

Året började väl som alla brukar säga; "Det kan ju börja bättre!". Det är mycket av det jag hoppades på förra nyårsafton som har slagit in och blivit av. Jag har hållt på med löften förut men det blir aldrig bra så nu har jag bara förhoppningar, känns inte lika tungt att tänka på. Året som varit summa sumarum blev kanon. Det finns självklart mindre roliga saker som händer men 2009 gick fort och bjöd på många minnen. Så nu ser jag bara positivt framåt på 2010. Jag har många planer och idéer som ska bli av, helt klart!

GOTT NYTT ÅR och GOD FORTSÄTTNING! 


Kommentarer
Postat av: Emma

ja visst är den fin!! ;) ville ha en svart men de va totalt slut överallt.. men rosa funkar ju med.



haha kan ju inte tvinga i dig mina bakverk! :P



kram och tack igen för igår!

2010-01-03 @ 19:22:25
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Leiden

YESSSSS ALLT låg kvar i plånboken alla presentkort pengar rubbet... Härlig känsla fick namn och telefonnummer till upphittaren ska man ringa och säga tack?

2010-01-04 @ 16:52:38
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0