Redovisning av min härliga dag

Killen var på handbollsmatsch i Stockholm, mamma och pappa var/är i Egypten. Alltså åkte jag ut till deras hus. Tog mig en lång och härlig promenad i det ginstrande vinterlandskapet. Så härligt, det bet i kinderna och solen värmde gott. Sånt här väder älskar jag, då är det härligt med vinter.

Är inte det här härligt så säg!

Gick mot affären och köpte lite ingredienser för julgodis. Har inte haft så mycket tid för sånt tidigare år men nu så. Kul var det. Snodde två recept på alltommat.se (tycker det är viktigt att visa varifrån man tar recepten, inte snyggt att sno och visa som sina egna) och körde igång. Det blev:

Skulle ha varit Lingonkola men lilla butik ute hos mina föräldrar hade inga så det fick bli röda vinbär, men de blev lika goda för det! Mums!

Avslutade dagen med en mysig fika hos killens syster och sedan färd mot Norrpan. Dags att hoppa i säng. Flyget mot Köpenhamn går 06.20 imorrn, sisådär laddad måste jag säga. Ska stanna där till på onsdag, finns ju roligare saker så här inpå jul. Men men, jobbet kallar!

Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0