I väntans tider

Oh yes! Känner mig riktigt nöjd. Jag ringde och beställde en ny telefon idag. Fick ett riktigt bra erbjudande så nu kommer jag att bli hooked up :) Denna blev det:

En Samsung Galaxy S, jo tjena va nöjd jag är. Jag måste dock vänta två veckor innan jag får den för det var slut på lagret, men väntar man på något gott väntar man aldrig.... ja ni vet :)

Annars har det varit lugnt idag. Tog en second hand-runda med Beata på jobbet. Kul att se vad den här staden har att erbjuda. Vi hann dock bara till två ställen. Jag kikade mest på möbler eftersom jag har lite saker som fattas i lägenheten. Hittade inget men jag kom hem med en LP-skiva. Köpte den mest för omslaget. Tar kort och visar imorrn tror jag. Den ska ramas in och sättas upp på väggen.

Jag orkade inte springa något idag. Känner fortfarande av att jag är öm i foten och dessutom är jag helt superstel i benen från gårdagens runda. Killen stack iväg istället och sprang hela 1mil, helt galet. Jag som var nöjd med mina 7km igår. Men men, springer man som en gasell så gör man (snabbt och lätt alltså).


Kommentarer
Postat av: Leiden

gasellen får springa bäst han vill haha.. Du var grym som sprang 7 igår. Grattis till nya telefonen kommer bli grymt säkert.. Jag får komma ner någon gång så får vi ta en second hand runda där.. kram

2010-08-04 @ 23:21:23
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Emma

Hubbo it is! :)

2010-08-05 @ 15:14:01
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: FowZie♥~hypoteser som vimlar runt i skallen

kolla in mitt senaste inlägg om ett mycket fint bröllop. Där mannen blev klassad som Världens Mest Häpna brudgum. han visste alltså inte om sitt eget bröllop

Dop som hade oanade konsekvenser! ;)

2010-08-05 @ 15:50:25
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0