Nytt

Ännu en dag har gått av början av den här veckan. Så skönt! Solen strålar ute och jag får bara sitta inne och titta ut på den, sorgligt men sant. Får hoppas på fint väder i helgen så att jag kan få lite fräknar, ser ju så himla mycket fräschare ut då :)

Hela dagen idag har gått åt till att skriva periodrapport för ett av mina varumärken samt att sitta i möten. Fick iaf iväg rapporten till våra leverantörer så det känns skönt inför morgondagen.

Åkte ut med tjejerna på jobbet till Ingelsta på lunchen, vilket alltid är farligt eftersom man alltid tar sig två minuter att hinna gå i någon butik. Den här gången hade Cubus 30% på alla kläder i butiken så självklart skulle jag kolla det. Slutade med att jag kom hem med detta:

Tyckte den var så himla somrig och fin, plus att det var kanonpris!
Shoppade lite i helgen också men jag orkar inte redovisa allt. Köpte mig ett par ljusa jeans med lite slitningar vid fickorna från H&M. Har aldrig gillat jeansen från H&M förut men dessa satt riktigt bra. Hädanefter gäller det att hålla i pengarna. Jag var ledig 3 dagar i mars vilket gör att jag fick mindre lön den här månaden, suck!

Kanske ska göra mig i ordning, Dance med favvo-Bett kl 19!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe, jo det är jätteskönt att komma hem strax efter tre.. men sen börjar jag ju 07 på morgonen också!! :)

2010-04-27 @ 21:24:31
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Leiden

snyggt!



Kom och tänka på en sak som vi diskuterad på GastroNord, Briska flaskan och bottle green påminner om varandra.

2010-04-27 @ 21:57:54
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Syster

Fan va smal du har blivit! :) Jag längtar att få komma hem och träffa dig sistá! Vi ska ha så kul!!

2010-04-29 @ 13:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0