Mercredi

Har precis satt i mig den mest fantasilösa middagen på länge. Färsk tortellini med en macka och lite salt, känns ju bra. Tur att killen kommer i helgen så att jag kommer igång med matlagandet. Är inte särskilt hungrig om dagarna så det blir mest något som ska ner i magen för att jag vet att jag behöver det för mitt humör.

Funderade på en sak. Jag skriver typ om samma saker varje dag, gör jag inte? Jo, jag skulle nog säga det. Sen började jag tänka på att det måste ju vara sjukt tråkigt att läsa, för jag vet själv att en sådan blogg är görtrist. Efter en stunds funderande på hur jag ska förbättra mitt skrivande kom jag på att "varför funderar jag så här?". Jag skriver ju bloggen för min egen del och inte för att jag vill ha 1 000 läsare per dag. Det är ju kul att ha läsare men för mig handlar det mer om att jag får skriva av mig lite och berätta om mitt vardagliga och rutinfulla liv för de som kan tänkas vara intresserade. Det är ju alltid en sån hets på att ha så många läsare som möjligt och av någon konstig anledning är det alltid helt värdelösa bloggar som ligger överst på de där listorna (iaf vad jag har kunnat se). Alltså ingenting för mig, tjohej!

Nu måste jag ta och göra min Flash-läxa till imorgon. Undrar hur jag ska animera den? Hmmm...

Kommentarer
Postat av: Leiden

jag försöker tänka att de kanske inte kopplat in internet ordentligt än. Men jag vet att jag lurar mig själv. Jag blev av med ett internet som gick snabbt men som la av hela tiden till ett som hittills aldrig lagt av men som har svårt att starta igång vissa sidor.



Jobbigt jag som älskar att sitta med ca 10 sidor och gå från blogg till blogg. Nu kommer det ta lite tid. =(



MEN det kommer bli bättre jag vet de (hoppas det)

2009-09-02 @ 22:17:40
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Emma

Hon valde helt FEL kille! Jason var min favvo från början till slut. Har lite svårt för Jesse, bara snowboard snowboard och snowboard... hoppas innerligt han får någon minut över till DeAnna. =)

2009-09-03 @ 09:08:18
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0