Guitar Hero

Sa jag att jag hade fått låna killens gitarr?
Iaf så har jag börjat känna på strängarna lite. Känns väldigt ovant att slå på strängar för en klarinettist, men kul är det. Förstår inte varför detta ska vara så himla mycket svårare än Guitar Hero?! Fast om det skulle vara lika lätt så skulle alldeles för många spela och det skulle inte anses som så fint och imponerande. Det är ju tur att det är minst lika kul iaf.

Förresten fick jag prata med min favorit-Perry idag. Har inte pratat med henne på jättelänge. Var riktigt kul att höra hennes röst igen. Man kommer ju tillbaka till det gamla vanliga tjötet riktigt snabbt, precis som om det var igår vi sågs sist. Telefonen är ett underbart kommunikationsmedel!

Jag o Persa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0