Sol sol sol...

Vad mer kan man önska? Jo, kanske att jag vore frisk. Är rätt förkyld, inte alls roligt! Men men, man ska inte klaga. Kunde ha varit värre.

Har börjat med sommartid på jobbet så nu slutar jag kl 16 varje dag istället för 17. Guld värt, en hel timme gör mycket skillnad. Har tom haft tid att sola lite på innergården. Sen har jag räknat ut att det bara är fem veckor kvar till semester. Tiden går så himla snabbt och då ska jag och killen min rymma landet, till La Croatie. Har länge velat åka dit så nu sticker vi, ska bli så härligt. Får hoppas på att det är varmt hemma så att priserna på resorna går ner, alltid trevligare att ha kvar mer pengar till shopping!

Helgen har varit grym, som vanligt när jag är i Västerås! Har haft riktigt kanonväder, precis som resten av hela landet verkar det som. Festade lite i fredags, massa sol och mys i lördags samt en härlig utgång på kvällen som bjöd på både det ena och det andra. Som storasyster måste man hjälpa till ibland har jag märkt, men det är bara kul. Åkte hem till päronen också för att fira morsdag och hon blev så glad så för halsbandet som jag och syrran köpt till henne. Kul att se, för det är ju inte alltid man lyckas.

Matkassarna ska fyllas! So lång till nästa gång!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa de fick en son i natt.. men det var tydligen en del komplikationer, och det blev kejsarsnitt tillslut.. men de mår efter omständigheterna bra!!



Kommer du ngt till stan i sommar??

2009-06-01 @ 20:35:27
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Zorro :)

Du är som en främling i etern, när får man se ditt vackra ansikte igen?puss ;)

2009-06-01 @ 21:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0