Tufft

Jag var helt död imorse. Hade ingen lust med någonting. Drog mig iväg till jobbet bara för att jag vet att det säger "katshing!" på kontot. Orkade knappt ordna upp min dag, så den började i sitt eget tempo. Tror nog att utgången i lördags med lite sömn sitter i. MÅSTE lägga mig tidigare idag!

Jag vet att vi ska till Rom nästa vecka men jag kan liksom inte känna det. Känns som om tiden går så långsamt, särskilt i veckorna. Hoppas på att de närmaste dagarna rullar på. Ska på Flash och Photoshop utbildning imorgon, himla kul ska det bli. Kanske kan fixa min blogg lite efter de funna kunskaperna.

Körde Aerobicspass ikväll, var nog det tuffaste de har på stället. Flåsade som en annan rökare, usch! Fast hon framför mig var rökare, stank inpyrd snuskig rök. Hon klarade typ ingenting utan var tvungen att sätta sig ner säkert 10ggr under passet (en timme alltså). Jag var nog, trots allt, en av de som orkade mest. Körde på som en tok så nu orkar jag knappt tänka.

Blir nog "Legally Blond" nu, rätt fjantig film men jag orkar ju inte tänka så det blir nog kanoners!



Åhh, va helgen var härlig!


Kommentarer
Postat av: Emma

jobb = blä vad segt! tacka vet jag semester! :)



om inte franskan är rena döden så kommer jag gärna och hälsar på i okt!! får höras mer om det!



kram

2009-08-31 @ 21:55:08
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0