Oj, vilken kväll

Perry & Stefan gluttade förbi nu ikväll. Vi hade det hur trevligt som helst. De kikade på min lilla lya och sedan gick vi ner på stan för att käka. Det blev husets egna hamburgertallrik på Bishop's Arms, så gott så gott. Jag och Perry snackade nog skiten ur Stefan. Inte lätt att hänga med när vi sätter igång! Vid tio började de skjuta raketer precis vid strömmen, blev så himla vackert. Tydligen SM i raketskjutning, eller vad det heter. Kändes nästan som nyårsafton för det var rätt kyligt i luften. Det är så häftigt med raketer! 
 
Dunderbra avslut på en jobbig dag! Nu är det sängen som gäller. Måste sussa, det är en dag imorgon också som min mormor alltid brukade säga.

Kommentarer
Postat av: Emma

22 000 mil har min gått (mycket tycker jag, men pappa menar att "det är ju en traktor, den går långt :) jag skulle tydligen ha bytt kamrem för ganska många tusen mil sen.. oups! ;) antingen så byter jag och kör flera år till, eller så skiter jag i att byta och kör tills den pajjar (då är det bara att skrota bilen tydligen...)

2009-08-20 @ 20:46:51
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0