Härlig kväll


Kvällen igår var riktigt mysig, och vi behövde det verkligen. Har inte varit 100 de senaste veckorna så lite tid på tu man hand var välbehövligt. Vi gick till Saliga Munken "som vanligt". Killen har svårt för att gå någon annanstans. Jag försökte gå till ett tapas ställe istället men utan lycka tyvärr, men Munken är trevligt och bra priser. Blev plocktallrik och ett glas rött.

Sedan gick vi vidare till The Lamp Hotel. Har inte varit där utan bara hört att det skulle vara häftigt. Vetisjutton om det var så spännande. Circus, Å och Tabazco i Västerås är mycket bättre än det här stället MEN den här staden har ju inget annat så då kan jag förstå varför det har fått sån uppmärksamhet. Ett till glas blev det iaf där innan vi gick hem i kylan. Galet kallt inatt!

Idag blir det att tvätta fönster. Skulle ha gjort det för längesen men det har inte blivit av. Killen har match i Stockholm idag så jag får stoja bäst själv. Tror att jag ska ta ett varv på stan, baka en äppelkaka och motionera lite innan jag blir upphämtad halv åtta ikväll för att åka mot Arlanda.

Trevlig söndag!


Kommentarer
Postat av: custom essay

you can go to this site and you find what you want.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0