Rosa

Hej och hå, vilken skön helg! Fixade naglarna i lördags i en härligt hallonrosa färg. Hade hoppats på att de hade en lite mer aprikos men det var på väg fler färger så nästa gång får det bli det. Hur skönt som helst när någon annan fixar ens naglar. Det var längesen sist, men sitter det här Nubar Gelécure bra så kommer jag nog vara fast.

Igår blev det lite jobb gjort, solande och genomkörning av SPCS-uppgiften igen. Kassaflödesanalys är ju inte att leka med, gud så krångligt. Det finns ju en anledning till att jag blev marknadsförare/strateg.

Ikväll ska jag och en jobbarkompis till Sthlm för release-event. Vagabond (tidningen) har ett event för släppet av deras nya mat-edition "Vagabond Mat" och vi har varit en av huvudsponsorerna, så det ska vi fira lite. Tidningen är hur grym som helst, massor med inspiration. Köp köp! :D


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! I påsk är vi hemma! Det blir väldigt lugnt för oss pga. pappa. Vi hinner absolut ses! Dock så har jag lite planer inför Kritihimmelfärd!



kram!

2011-04-18 @ 12:47:10
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0