Sent

Måndag igen och tiden flyger!

Gudars vad kallt det var idag. Fick tom ta fram min nya vinterjacka. I love! Så himla skön och snygg är den. Riktigt nöjd med mitt köp.

Har inte haft så stor lust att blogga de senaste dagarna. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om heller. Orkar inte skriva några uppsatser längre. Jag hinner inte heller ta några roliga kort innan solen går ner.

Kanske ska börja morgonblogga så att jag kan ta några kort på morgonen när det är ljust (så länge det nu varar). Märker att man måste ta sig riktigt mycke tid till det här. Så jag förstår att de som kan bli kända på sin blogg har grymt mycket tid över. Hur hinner folk som jobbar 100% att blogga? Jag började ju bloggen för att skriva av mig eftersom jag kände mig ganska ensam på kvällarna men nu när killen har flyttat hit så känns det inte värt det längre. Så då får det bli lite text då och då helt enkelt, när jag känner att det är något jag vill dela med mig av.

Konstigt inlägg det här men det finns inte så mycket kul att säga om dagen.

Måste nog börja planera julklappar nu, gosh!

Kommentarer
Postat av: Leiden

ja fattar inte heller folk med jobb hinner inte men jag antar att de är ett utmärkt tidsfördriv för arbetslösa.

2010-11-08 @ 23:26:47
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0