måndag v. 22

Roligare har faktiskt inte dagen varit. Har inte hänt mycket idag. En del att komma ikapp på jobbet eftersom det har varit ledigt i fyra dagar. Några möten och butiksbesök, annars var det rätt lugnt. Vi, alltså tjejerna på jobbet, åt på Östgötakök idag. RIktigt gott! De serverar bara mat som är närproducerat och ekologiskt (säger de iaf). Det blev en massa bröd och tapenade, och till varmrätt blev det parmaskinka med gnocchi och tomatsås. Låter inte helt fel va?

Den lunchen har räckt enda fram tills nu. Har tom tagit ett träningspass på Nautilus. Glömde dock både handduk och vattenflaska så jag kände mig lagom fräsch i gymmet. Men men, inget som hindrar ett pass. Så nu kurrar magen härligt!

Har fixat morsdagspresent också. Har nog aldrig varit ute i så god tid. Blir alltid i sista sekund annars. Kan dock inte skriva vad för mamma kan nog få för sig att läsa här, och då vore ju det roliga slut.

Det är ju tur att det är sol ute ibland. Det förhöjer verkligen humöret, fast  nu är det bara 22 timmar kvar (hoppas jag!).

Kommentarer
Postat av: Emma

Näe, träffade du honom då :) va roligt!! ja, du har ju gjort det förrut! Nån man känner? yngre, äldre?



Planer för sommaren.. hm.. 6 veckor har jag att fylla ut med en massa roligt. Blir att åka och hälsa på Emma en sväng, sen vidare till Leksand och hälsa på en kompis från Högskolan. Ska upp till Norrland och hälsa på Patriks föräldrar.. å sen ev. utomlands en sväng.. å stugan såklart :P



Vart jobbar du?

kram!

_____________

(jag drömde om dig i natt nu kom jag på! :)

2009-05-26 @ 09:16:17
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, nu får det gärna ta och hända grejer snart, inte mig emot det minsta.. =) Svårt att sysselsätta sig om dagarna ju.. haha

2009-05-26 @ 10:52:55
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0