i väntan på kortsemester

Sitter och väntar på att syrran och päronen ska komma. Har packat väskan och är beredd på att sticka iväg till Västervik för en välbehövlig weekend. Vi ska fira pappas och min födelsedag med lite golfspelande och umgänge. Längesen jag umgicks enbart med familjen, ska bli riktigt kul. Dessvärre ser inte väderprognosen så lovande ut. Fast jag tycker att regn är rätt mysigt att vara ute i ändå. Blir nog ett och annat besök i bastun kan tänkas. Och kungligt ska vi bo, som mamma sa. Gränsöslott är "the place to be" tydligen.
 


Flott värre skulle jag säga!

Så, so long för nu bär det av!

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj här har jag missat en massa! Du har flyttat, har jobb och kille i Västerås`?! Tell me!



Det går bra för mig, sliter som högstadielärare. Ska faktiskt börja plugga franska i höst och undervisa i det också, haha :) Du kanske får lära upp mig, har ju glömt en del!! Men känner att jag inte kommer att stanna så länge på detta jobb, sjukt mkt ansvar och stress. Kommer inte att hålla i längden..

2009-05-21 @ 12:18:57
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0