en väntan borta, en annan har precis startat

Huvudet fungerar sådär för tillfället. Tänker väldigt mycket och funderar men när jag tänker tillbaka på vad jag har sänkt är det helt blankt, precis som om det inte hänt. Mår ändå förträffligt, var nog längesen jag mådde så bra. Därför blir det just nu mycket prat om vad som händer och inte så mycket klipska kommentarer eller funderare.

Imorgon bär det av till Getå (ligger utanför Norrpan) på konferens med hela marknadsavdelningen och säljarna. Ska bli kul och intressant. Hoppas på att lära sig ett och annat. Sist jag var med blev jag magsjuk andra dagen. Sådär bra för att vara andra dagen, men nu är jag "fit for fight!". Ska bli gott med hotellfrukost på torsdag också. Nästan det jag mest ser fram emot med att bo på hotell. Det är liksom där standarden på stället sätts. Bodde ju på fyrstjärnigt i helgen och med tanke på frukosten så kan den nog dras ner till en trea, finns bättre - har bott på bättre. Sååå, vi får väl se. Återkommer med omdöme på torsdag.

Tråkig och omvälvande dag, men vad gör väl det när jag hade något att se fram emot. Fick fint besök vid halv sju tiden nu ikväll. Riktigt trevligt sådant, nämligen grabben min. Har nog aldrig längtat så mycket, och nu har han åkt så nu längtar jag till fredag istället. Ska bli kanonväder i helgen, hörde något med uppåt 30 grader på vissa håll. Det blir helt enkelt sol och glass i helgen. Myyyyysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0