Segt

Då var jag tillbaka i Norrpan igen då efter en härlig helg i Stockholm.
 
Hoppade på tåget i lördagsförmiddag och joinade Karin som redan satt på tåget. Vi pratade ikapp som aldrig förr, provsjöng låten vi skulle framföra på 30+30-årsfesten vi skulle på på kvällen och kändisspanade i bistrovagnen. 
 
Snabbt till Gärdet för att lämna av väskor, tog en snabblunch på stan och sen hem för att fixa i ordning oss. Temat var "mitt dröm/favoritresemål" och mitt favoritresemål för tillfället är ju Kroatien (no shocker!) så det blev marint tema och Kakan körde på New York och klädde ut sig till "a yellow cab" som bara hon kan göra.
Molla o jag; hon som fransyska och jag som "sjömansflicka", haha!
 
Vår kapten och festens ena toastmaster Farzad och Kakan som "yellow cab". Kan ju meddelas att den där wonderbaumen stank kolasnören, sådär uppskattat av mig ;)
 
Det blev verkligen en kväll att minnas. Middag med drygt 150 pers går inte av för hackor! Det blev som en enda stor reunion från Linkan, sjuuuukt kul! :)
 
Vi ramlade in hemma igen vid kl 3 och typ stöp i säng. Det är ett bra bevis på en kul kväll!
 
Igår stack jag till Zara för att se om jackan jag har spanat på fanns och det gjorde den, och bra satt den också så nu är jag tusen spänn fattigare men en hel del varmare under kommande höst. Jag gick in på Zara, tog jackan, ställde mig i kö till provhytterna, provade jackan, hängde tillbaka fel storlek och upptäcker då att det bara fanns en enda jacka kvar i den modellen. Alla var slut, helt sjukt! Det hängde säkert 15-20 jackor där innan... galet!

Kommentarer
Postat av: Mia

väntar på foto på nya jackan. eller så kanske du har den till nästa helg...

2012-09-17 @ 12:35:59
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Emma

Tror vi är hemma då! ;) har inte almanackan med mig.. men är vi hemma så bokar vi in nåt!!

kram!

2012-09-19 @ 10:43:34
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0