Färg


Det här gör mig glad just nu, härliga färgglada tulpaner (även om bilden är mörk). Jag längtar till när jag kan få ställa den nya fina tulpanvasen jag fick av mamma o pappa i helgen på vårt nya matbord och sätta färgglada tulpaner i den. Lägenheten kommer att bli så fin! MEN det är MYCKET som ska göras först. Underarbete på väggarna i tre rum och sen målning och tapetsering.

Jag hämtade ut våra tapeter idag. Vi pratade lite om dem i helgen, speciellt de blå och vita. Mamma undrade hur starka de var i färgen, jag blev osäker och vågade knappt svara. Tanken att de skulle vara för gälla sprang genom huvudet typ 100 gånger, men sen så när jag hämtade rullarna var det precis som killen sa "lugn fin klar blå färg". Om det nu låter vettigt (?) :)

(Hanna Werning - Fantasia)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0