Helgens festligheter

Åhh bröllopet i lördags var så himla fint! Jag fällde både en och två tårar i kyrkan, men ssch! säg inte till någon ;)

Jag och Alen var ju toastmasters, och som vi hade bävat för det. Tänk om något krånglar till sig, blir en katastrof, gästerna sitter för länge med maten, för många tal och spex mellan rätterna, för lite luft i programmet, för mycket snack från oss, vi kommer av oss, säger fel saker, glömmer saker, glömmer tal... ja osv. Men det gick ju bra ju. Några småstörningar blev det, men jag hoppas ingen märkte av det alltför mycket.

Jag kände iaf att mitt första bröllop och toastmasteri funkade helt ok, jag är nöjd med min prestation!

Jag fick dock inte så många bilder med mig hem men jag vet andra som fotade så jag får titta där. Men brudvalsen fastnade iaf, om än på en dålig mobilkamera.


De var/är så fina ihop!
Bröllopet var så vackert!

Åhhh, jag önskar er all kärlek och lycka Madde & Lars!


Kommentarer
Postat av: madde

Tack, ni är bäst

2012-06-18 @ 20:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0