Vinna eller försvinna

Så är läget för kvällen. Handboll, it is och jag har min egen expertkommentator. Haha! Mina nerver orkar inte med sådana här matcher. Även om det bara är EM så är jag alltid lika taggad. Får väl ser hur det går. Jag tror på förlust men jag hoppas på vinst, så klart.

Nu ska min goda blodpudding ätas samtidigt som det blir bloggläsning. Vi har sett klart säsong två av Mad Men så ikväll efter handbollen måste vi ser första avsnitten av säsong tre. Herregud så säsong slutade. Det är en så himla bra serie, och inte blir den sämre av att modet är så himla coolt och vackert feminint.

Kommentarer
Postat av: Leiden

Vi har fått låna hem sons of anarchy säsong 1-3 av mamma så vi ska försöka se de tillsammans, vi verkar dock ha svårt att finna oss tid att göra det på bara.

2012-01-23 @ 22:00:45
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0