Resor




Känner inte att det här är så dumt faktiskt. Det här är några av bilderna från huset vi ska bo i, i Kroatien. 15 meter från havet med typ en egen strand om jag har förstått killens syster rätt. Hur grymt är inte det?

Det kommer hända så många roliga saker det här året, eller iaf fram till augusti sen dör det ut vad jag vet. Sälenresa, flytt, födelsedagsfest, bröllop, midsommar, Kroatienresa och sen ett bröllop till. I'm loving it! :) Det kanske tom är fler saker som jag har missat att ta med.

Åh, om tre veckor blir det skidåkning i Sälen, eller snarare snowboard tror jag. Det kanske blir några åk på darriga ben på skidor. Jag har ju typ inte åkt skidor sedan jag började med snowboard för 13-14 år sen. Jag slutade innan den riktiga carwing-skidan kom och det var lite därför jag slutade. Det blev liksom tråkigt att åka skidor, så jag bytte och har haft hur många roliga stunder som helst på brädan! MEN jag måste lära mig att åka på carwingskidor men det är ju lite knepigt när man har lärt sig "Hökarängen"-stilen :)

Jag i Sälen förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0