På rätt väg

Jag brukar faktiskt inte läsa Veckorevyn längre. Jag känner att den har blivit lite för tonårsaktig för mig, eller det kanske snarare är så att jag har blivit äldre :)

Däremot får jag den på jobbet så det klart jag gluttar i den för att se vad som är på G. Vilka trender som dyker upp och vad som är aktuellt bland de 'lite yngre'. Det är mycket studerande i alla tidningar som finns för att ha koll på marknaden och sina konsumenter.

Den här gången hittade jag det här i tidningen.... tänk om alla kunde börja tänka åt det här hållet. Det finns helt klart alldeles för många tidningar som ger galna bilder av hur man ska se ut. Det här däremot är kanonbra!


"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0