Onsdagsgöra


Här har jag spenderat kvällen - i vårt vindsförråd, eller det är ju fyllt med bara mina saker.

Vi flyttar ju om lite mindre än två månader och då är det ju väldigt onödigt att släpa mig sig saker som är trasig (för att jag hade trott att jag skulle laga dem), gamla, fula eller slitna. Det blev två IKEA kassar med kast och en med insamling. Det var även en hel del roliga saker, som gamla foton, kläder och prylar som jag inte har orkat slänga, och som väcker minnen. Hittade den här t ex:

Är jag gammal eller är jag gammal?? Emma, vad säger du, har du en dator som kan läsa den här? Haha, visste inte att jag hade kvar den här. Det är mitt, Emma och Emmas projektarbete från 3:an på gymnasiet om arbetsskador... och ja, man sparade allt på disketter då. Jisses!

Kommentarer
Postat av: Hanna Z

Nubar? Aldrig hört talas om! Vart ligger Nailshop? Ligger det centralt tar jag mig nog en kik där imorgon:)

2012-01-18 @ 22:02:38
URL: http://hannaz.se
Postat av: Hanna Z

Jadå, då vet jag vart det är, tack:)

2012-01-18 @ 22:37:13
URL: http://hannaz.se
Postat av: Emma E

Hahahahahahahahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... jag tror jag döööööööööööööööör! Vilka minnen..... kan fortfarande skratta åt mitt "robot-liknande-icke-bra-för-ryggen-lyft" på filmen..... och på tal om filmen... den har jag kvar MEN jag har ingen vhs-spelare kvar så jag kan se den.... men du, ett tips, släng disketten! =)

2012-01-19 @ 11:01:27
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0