Nystart

Nej, nu sjutton så börjar träningsåret 2012! Nu har jag slappat alltför mycket de första veckorna så nu sätter vi igång. Bara för det så hade inte gymmet några bra pass idag så det blev träning bland fria vikter, kettlebells och gummiband men det går ju lika bra för det.

Killen tycker dessutom att vi ska börja komma i form nu till Beach 2012. Jag har aldrig varit sådär mycket för att satsa mot något års strandform. Då tar man ju liksom i så att man kräks under våren för att sedan på hösten gå ner lite i lugnare varv. Naej, tacka vet jag konstant, något ökande träning under året. Långvarighet ska det vara!

Så till mellis (förresten, är det bara jag som säger det nu förtiden? får alltid pikar för det) blev det en avokado och nu till middag blev det gnocchi med grönsallad. Mums!

Jag har aldrig varit i bättre form än vad jag är idag ändå, så jag är sjukt nöjd att jag faktiskt tagit mig hit. Delmål är bra att ha annars kan man lätt drunkna och känna att man inte kommer någonstans.

Sen är ju en färgklick inte så dumt för att liva upp träningen!

Sååå, välkommet träningsåret 2012!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0