Min variant

Eftersom jag inte har varken tid eller ork att hålla på och fixa i ordning tallriken och lägga upp snyggt för att få en bild på en maträtt så blev min mat så här:

Kanske inte ser så aptitligt ut. Ser faktiskt ganska lite ut för världen, men himmel och pannkaka vad gott det var! Kan gladeligen rekommenderas. Det var väl lite väl många moment med marinader, dressingar och röror men det var väldigt lätt ändå. Så gott så gott var det. Mumsigt, enkelt och med tydlig känsla av Asien.

Killen har makten över TVn just nu vilket resulterar i handboll Serbien-Kroatien. Jag är väl sisådär nöjd. Känner ju att det finns annat som skulle vara roligare att se på en fredagkväll, men men ibland är jag vek. Han har ju trots allt en väldigt stark koppling dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0