Lista 2011

Några punkter från 2011

Mest lystnade album:
 Adele - 21 
Parfym: Calvin Klein - Beauty
Skönhetsprodukt: Cliniques ansiktsvatten
Beroende: Tuggummi
Bästa köp: Min höstjacka i märket Elvine (om man inte räknar lghnt)
Tidning: Damernas Värld
Bok: Joyce Carol Oats - Blonde 
Serier: Mad Men
Fika: Scones
Pryl: Min smartphone
Bästa film: The Swan, Kings Speech (var det 2011?)
Sämsta film: Hmm, finns många...
Restaurang: Saliga Munken i Norrköping
Alkoholfria dryck: Ramlösa Granatäpple 
Alkohol dryck: Engelsk cider 
Färg: Lila
Nagellack: Nubars alla varianter
Väska: Brun krokodilpressad skinnväska från Kroatien (present av killen)
Länder: Danmark, Norge, Grekland, Kroatien, Tyskland
Godis: Saltlakrits
Träning: Helt ok, har tränat så mycket jag orkat och varit motiverad till
Bästa händelse: Köpet av lägenheten men strax efter min uttagna examen
Vill jag ha mer av 2012: Skratt, sol och härliga stunder med vänner o familj
Bild: Säger sig självt...





(lånade den här listan från karinolofsson.se men med lite justeringar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0