Inspo = zero


Neej, jag har verkligen ingen ork eller lust att blogga för tillfället, eller låt mig rätta mig en aning.... Jag har inte lust med särskilt mycket för tillfället. Jag har inte tränat sen i torsdags vilket inte är likt mig, jag har ingen matlust och ingen inspiration till någonting för tillfället. I mitt jobb behöver jag en väldans stor dos med motivation, brainstorming och kreativitet, och det finns inte. Självklart går det runt ändå, men...

Skulle man kunna ta lite ledighet för att leta efter motivationen och inspirationen igen?

Det är ju alltför härligt att jag har killen att umgås med som beter sig som en riktig pajas för att jag ska skratta. Vi har så kul ihop vi! Sen har vi ju en ny lägenhet att se fram emot, som ska inredas. Men inte idag, det får vänta lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0