Halvdag


Idag har vi haft halvdag på jobbet. Tiden går så fort bara, man hinner liksom inte göra så mycket under arbetstiden men desto mer nu på eftermiddagen. Körde på lite ledig klädsel idag. Min nya Levi's huvtröja är så grymt skön. Skulle kunna bo i den.

Tittar just nu på Ellen DeGeneres Show som jag nog inte har sett på år och dagar. Jag är ju aldrig hemma på vardagar runt kl 13-14. Det var ju annorlunda när man pluggade och hade föreläsningar på udda tider. Så det här känns ju nästan lyxigt!

Käkade precis lunch så om någon timme ska jag röra mig mot gymmet, och sen slutar killen så då ska vi väl hitte på nå. Imorrn sticker vi till Vås igen för handbollsdömning. Inget annat är planerat för helgen men jag är filmsugen så det kanske blir en bio eller mysfilm hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0