Fynd!

På väg ner till gymmet igår smet jag in på HM för att köpa mig en ny mascara, som de för övrigt inte har längre - sämst! Varför har de inte Maybellines Volume Express?

Jaja, slängde några blickar på kläderna också och hittade kavajen jag har tittat på hela hösten men som jag har tyckt varit lite för dyr, MEN nu var den nedsatt från 399kr till 150kr. Tror ni att den åkte med hem eller? Ha, så klart :)


Idag ska vi dra till Västerås men det går en aningens segt. Jag är färdig och väntar egentligen bara på killen men om man säger så, han är inte direkt snabb i svängarna. Men vi lär väl komma iväg någon gång antar jag. Vi har ju ingen tid att passa iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0