Frågan är


Idag kom de här i brevlådan. Årets största lopp för tjejer (obs, kan ha fel) börjar tydligen planeras. Jag har ju sprungit Vårruset två år i rad nu men Tjejmilen har inte blivit av än. Tanken var att vi skulle springa det förra året men jag fegade ur plus att jag faktiskt glömde bort att anmäla mig. Men i år för sjutton, ska jag springa båda?

Hmm, jag förbättrade ju min tid på Vårruset med typ 2 min förra året så jag vågar ju knappt springa i år. Kommer jag kunna springa bättre? Jiax! Tåls att tänka på, sen ska jag väl kolla på jobbet också om vi kör samma lag som tidigare.

Nu stack killen till gymmet så nu får jag välja precis vad jag vill att se på TV. Så nu blir det "Sveriges Mästerkock".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0