Elsas Mode

Hade inget att titta på efter filmen "Bad Teacher" igår, som för övrigt var superdålig, så jag kom på att jag hade sett reklam för serien Elsas Mode, eller Elsas Värld som den heter, så jag satte igång tv3 play. Så nu matar jag avsnitt efter avsnitt. Jag har ju läst boken som är skriven av Sofi Fahrman så jag tänkte att det kunde vara kul att se hur de har gjort serien.

Vetisjutton om jag tycker att de spelar så himla bra. Bögkillen Johan är ju sisådär va, känns inte alls som en stark insats ochhon som spelar Elsa är väl ok men inte mer. Johan Nätterqvist spelar bra men det kanske man kunde ana :)

Nu kör vi nästa avsnitt! De är ju bara 15min långa så det går undan...

Kommentarer
Postat av: Leiden

hmmm blir ju inte lite sur när jag ikväll går in för att beställa den där klänningen så är den slut =(

2012-01-30 @ 18:39:16
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag kom iväg.. snacka om ringrostig! Haha! :)

2012-01-30 @ 21:43:55
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0