Ute tidigt!

All swim padded bra 
Gick in på Cubus på lunchen i veckan för att min jobbarkompis skulle in och byta något. Då där på en galge hängde den här bikinin (försökte hitta en bild på trosorna som hör till men fanns ingen). Den känns faktiskt lite grönare i verkligheten än vad den är på bilden, men den var så fin och den går att ställa om till kors på ryggen, halterneck eller helt utan axelband.... helt perfekt alltså! Jag som har lite större byst jublar av glädje när sådana här modeller börjar dyka upp. Den kommer bli så snygg i sommar till en lite brunbränd hud. 169 kr kostade den och finns även i svart, rosa och klarblått. Trosorna kostade 79kr.

Jag "får" inte köpa fler bikinis för min kille så han vet inget än, jag gömde påsen. Men strunt samma, läsar han här så får han ju reda på det ändå. Jag är nöjd iaf!

Det här köpet tar nog priset på att vara ute i god tid, haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-02-09 @ 09:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0