The Descendants

Filmen vi såg ikväll valdes av killen min och jag blev faktiskt lite paff när han sa att han vill se den, men samtidigt ganska glad för jag hade funderat på att se den själv.



The Descendants eller Descendants som den verkar heta här i Sverige. Den var helt underbar. Rolig, sorglig, lättsam men gripande story. Såg att den hade fått 7,7 på IMDB och jag kan nog inte mer än att hålla med, någonstans därikring hamnar den men kanske lite högre. Killen tyckte också att den var bra.

Den behövs ju inte ses på bio men helt klart värd att se en fredag eller lördag kväll. Dessutom så spelar George Clooney riktigt bra, jag som kan tycka att han gör ganska fjantiga roller ibland.

Så se den vettja!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja verkligen! toppen med kräklapparna! :)

2012-02-15 @ 10:18:26
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0