Tankeläsare

Då var tisdagen nästan förbi också. Ibland går ju tiden hiskeligt fort - eller typ när man har mycket att göra.

Idag är det den 28 februari vilket betyder att mamma och min syster har namnsdag (Maria). GRATTIS till er båda och en stor stor kram!

Men det är även killens och min halvt officiella årsdag (vi är lite oeniga men än så länge har vi 28 feb lite halvt sådär) och i år blir det 3 år tillsammans. Helt galet att det redan har gått 3 år (!). Det har hänt mycket på de där 3 åren och jag ser fram emot en massa år till!



Jag hade ju som vanligt inte fixat något till honom eftersom att det är jag som tycker att dagen är lite halvt om halvt, men det hade ju han gjort istället. Så jag fick de här superfina grillvanten och grytlappen. För en vecka sen skickade jag en bild på förklädet i samma serie (som är från Åhléns) till mamma för att visa vad jag önskar mig och sen så kommer han hem med de här, OCH de hade tydligen inte alls pratat med varandra. Han svarade bara att "de är ju såååå du, tror du inte att jag känner dig?" Haha, ibland kan man tydligen läsas som en öppen bok. 

MAMMA nu får du stryka de här två från önskelistan, men förklädet önskar jag mig fortfarande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0