Minnen

Nu måste jag bara göra som säkert 100 000-tals andra också har gjort, men jag har så sjukt många minnen till den här kvinnans musik. Så klart pratar jag om Whitney Houston.

Jag och syrran som sitter i baksätet på bilen och gallskriker till "I will always love you", "Greatest love of all", "How will I know" eller "I wanna dance with somebody" när vi är små. Whitney Houston är typisk pappa-musik som vi ALLTID lyssnade på när vi skulle ner till Hamlstad om somrarna och till Sälen på vintern.

Jag tyckte alltid att vi sjöng så himla bra och förstod inte alls varför Whitney påstods ha en så fantastisk speciell röst eftersom vi kunde sjunga minst lika bra. Den idéen försvann med åren och tur var väl det, haha.

För er som inte hört Jennifer Hudsons tribute till Whitney Houston på Grammay awards igår måste sätta igång den här filmsnutten, helt magisk!


Kommentarer
Postat av: emh

Förlåt för sent svar !

Hela trogir är oerhört mysigt! "staden" är väldigt liten så efter en timme rundgång kan ni den! :) Vi var där i 6 dagar och jag kan lova att vi blev avslappnade! Finns så oerhört fina klippor om ni bara går några hundra meter ifrån själva ön där staden ligger! Och split är en underbar stad ju :) Dit kan man åka båt!! :)



Jag ska försöka få med mig min familj till kroatien i sommar ;) helt klart mitt favoritland i heeela världen :)

2012-02-14 @ 01:11:44
URL: http://underbarahemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0