Måndag igen

Jahapp, måndag igen och dagen har faktiskt varit helt ok. Jag vaknade med samma önskan som vanligt "bara tio minuter till", men upp och hoppa. Veckan är späckad med saker att göra. Några deadlines på fredag gör ju att man vet vad man gör tills dess.



Det här är ju en av de roliga sakerna med mitt jobb. Ganska hemlighetsfulla saker det här. Provlagning hemma för att återkomma med kommentarer till varumärkesägarna imorgon, hur bra är inte det? Gratis mat liksom. Just nu så står de här två påsarna på spisen och puttrar och väntar på att riset ska bli färdigt. Jag smygsmakade lite på såserna och det var riktigt bra sting i dem. Kommer att bli mums mums! Frågan är bara om det är fler än jag som skulle tycka om dem?! Hmmmm.....

Kommentarer
Postat av: Leiden

ta med dig smakprov till helgen så kan vi testa nästa vecka ;)

2012-02-27 @ 21:46:55
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Leiden

här gillar vi starka grejer, har du sett samlingen men tabasco och andra starka såser? ;)

2012-02-27 @ 21:53:47
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0