Lite varmare

Oh ja, här har det blivit lite varmare allt. Ringde fastighetsskötaren imorse som var inne och skruvade på elementen medan vi jobbade och fick faktiskt igång ett av dem. Nu är det bara det i köket som inte vill fungera helt. Hela 20 grader har vi nu!

Jag sitter iaf med mössa på mig. Jag vet, jag strider lite mot mina egna principer om att inte ha huvudbonad inomhus men just nu känns det mysigt, så då får det bli så.

Kollar just nu på "Det Okända" på 7:an. Har inte riktigt trott på sånt där förut men det är ändå lite coolt. Hur sjutton kan de veta allt som de säger? Det känns ju ändå inte som att de kan vara så pålästa om platsen eller personen det handlar om. Jag tror helt klart att det finns en andra sida, undrar bara om man skulle få kontakt med den någongång?! Undrar hur man skulle märka av det, hmmm.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0