Inbjudningar


Nu börjar fina bröllopsinbjudningar trilla in. Gud så kul! Båda bröllopen är ju speciella även om det ena är lite mer än det andra,för där ska jag och killen vara toastmadame och toastmaster. Snacka om nervöst, men så kul! Ett hedrande uppdrag måste jag säga som jag ska försöka göra så bra jag kan.

Jag ser verkligen fram emot den här sommaren! Det kommer hända så många roliga saker.

Den som har tips på hur man axlar rollen som toastmadame/master på bästa sätt får gärna skrika till :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Vår inbjudan såg inte mycket ut för världen i jämförelse med den andra :( Vilka är det som ska gifta sig, den fina adeln? Aja vi är ju trots allt endast vanliga svenssons ;)

2012-02-28 @ 17:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0