Premiär-rus


Wohoohohohohohohoooo! Igår premiärsprang jag för året.

Känner mig fett nöjd! Killen visade mig hur nära det var till spåret och hur man springer dit så jag begav mig ut. Killens runda som han visade var ca 5 km vilket jag tyckte var lagom att börja med men jag sprang o sprang o sprang o förstod tillslut att det här var längre än 5km. Det blev 6,7 km, inte på någon pangtid direkt men jag är nöjd att jag tog mig runt och faktiskt orkade utan att dö. Så nu är det bara att fortsätta. Ska nog ta en runda i helgen också, fettet på låren måste bort :)


Kom på en sak, jag ska nog ta och börja kalla killen för sambo istället för det är ju vad vi är. Lite vuxnare och låter bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0